fredag, december 01, 2006

Shoppat: Vinterpromenad

Ibland fattar man inte hur fotografer tänker...
De här är jättefina i verkligheten, söta! Den här bilden från Vagabonds hemsida dock, nja. Jag skulle inte springa och köpa utifrån den direkt.
Har spanat in dem ett tag. Ska jag ha vinterstövlar utan klack att använda i stan måste det vara något som i alla fall är lite... flörtigt.
Och det tycker jag nog att de här är (i verkligheten).
Lite snowjoggers parat med eskimostövlar. Nostalgi och naturromantik i ett!
Fyndade dem med 20%rabatt på Åhléns klubbdag igår. Sista paret i min storlek. (Storlek 40 däremot fanns det säkert sju par av, vardagsmysterier!)
Tyvärr upptäckte jag att ena innersulan saknades när jag kom hem. Bummer! Fasen! Blir leta-runda sen alltså (leta annat par alltså).
Eller Djurgården runt i pjäxor i vinter, hm.

Update: De finns i vitt också och i en sån fanns båda innersulorna kvar, svarta... så jag fick en ny! Yip! Nu hoppas jag på snö i januari!

5 Comments:

Blogger Peter said...

Cookie! Du har ju uppdaterat. Och frågat efter mixtapes! Bra, tecken. Mycket bra tecken. Puss.

fredag 1 december 2006 kl. 17:22:00 CET  
Blogger Karin said...

Hjärnaktivitet på arbetet verkar spilla av sig till fritiden också ... (TR är årets hjälte, kan inte sägas för ofta!)
Enjoy Lilly Allen love :-D
O tack för musiken!

fredag 1 december 2006 kl. 18:18:00 CET  
Anonymous Anonym said...

I've certainly got some way to go before the site about Travel Deals meets the standards of your blog.

torsdag 7 december 2006 kl. 16:26:00 CET  
Anonymous Anonym said...

Ser att du drabbas av spam lite då och då. Irriterande. För övrigt kom jag att tänka på en stor leksaksaffär i stockholm som var viktig att besöka under stockholsresorna när jag var mindre, men jag kan inte komma på vad den heter. Det är inte Buttericks, men typ nån svensk Toys´R´Us variant. Hmm. Hoppas du eller någon som läser denna blog vet vad jag menar.

torsdag 7 december 2006 kl. 20:33:00 CET  
Blogger Karin said...

Låg den en trappa upp i Gallerian? Precis till vänster när man kom in?
Tror att den bytt namn nu i så fall, minns inte vad den heter men kan kolla!
Mmm... borde nog aktivera word verification.

fredag 8 december 2006 kl. 13:30:00 CET  

Skicka en kommentar

<< Home