tisdag, februari 13, 2007

Favoriter: Vinteroutfit




Ungefär såhär ser jag i alla fall ut för det mesta numera... smala blåa jeans, just dessa Stella McCartney för H&M, som jag gillar mer i år än i fjol (hm, är nog inte så fashion alltså), puffig, tweedig jacka (H&M), tjock, svart kofta ner över rumpan och höga svarta stövlar (dessa ett reafynd från Wedins).
Bekvämt.
Varierar med svart, figursydd skepparkavaj och fluffig svart halsduk ibland. Liksom en liten stickad skärmmössa ibland. That's it basically...
Kylan på jobbet gör att jag är exakt likadan varje dag där (olika jeans bara). Bara en kofta är varm nog, trots en tjock filt/sjal.
Ni förstår att jag inte sysslar med "dagens"-bilder....

5 Comments:

Blogger Fairy Cakes said...

Hello! I vanliga fall är jag också en medlem i svartmaffian! Det är bara ibland som jag får ett klädrelaterat utspel. Jag gillar din blog för övrigt! Synd att du ligger lite lågt just nu bara :´-(

tisdag 13 februari 2007 kl. 11:47:00 CET  
Blogger Karin said...

Ska börja försöka ha lite klädrelaterade utspel jag med, det MÅSTE bara pigga upp!
Tack! Kul att höra! Ska försöka posta lite oftare nu. Det börjar bli vår... och man får inte mer energi av att göra mindre tyvärr.
Men av att sova. Ska göra det nu :-)!

torsdag 15 februari 2007 kl. 00:23:00 CET  
Blogger Peter said...

Ja, så ser du faktiskt ut! När du inte virat in dig i din filt! Snyggt!

onsdag 21 februari 2007 kl. 18:10:00 CET  
Blogger Peter said...

Tre utropstecken? Fråga inte...

onsdag 21 februari 2007 kl. 18:11:00 CET  
Blogger Karin said...

Jo. Det är nåt med kylan här i huset som gör att man bara slinter på utropsteckenknappen!
Tycker att jag ser VÄLDIGT tunn ut på den bilden. Funderar på om felet sitter i kameralinsen, spegeln eller ögonen...

fredag 23 februari 2007 kl. 15:12:00 CET  

Skicka en kommentar

<< Home