söndag, maj 14, 2006

Shoppat: Don Donna


Oj, vad mycket Don Donna det blev!
Gick till Wedins för att byta kilklacksloaferna mot en storlek större (i det här fallet fick bekvämlighet gå före chansning, hade kanske gått in de andra men jag riskerar hellre att behöva lägga i extrasulor än att de ska fortsätta vara lite för små...).
Där hängde väskan! Virkad Don Donna med bambuhandtag. Blev helt kär i den, har inte kunnat släppa den ur tankarna på en vecka, och kom på att jag ju behöver en väska på bröllopet i sommar... den får duga då. Så har jag en jättefin älsklingsväska i sommar på en gång!
Där hängde också solglasögonen. Stora, fina, bruna, lite kattformade...
Det blev alltså två Don Donna-prylar till, i ett nafs!
Måste bara komma på en sak till som jag behöver (och bli lite kär) så att jag kan utnyttja tre för två-erbjudandet igen. Hoppas att det gäller nästa vecka också!
Två nya koftor blev det nyss också, den vita från H&M till vänster (den var med här förut) och en svart sidenkofta, Best från LaRedoute. Härlig. Så mjuk och skön! Jeansen tv. är ett par gamla Diesel (2002 tror jag) och th James från i fjol. De vita sandalerna är de andra Don Donna från förra veckan...