lördag, maj 06, 2006

Bargain: Wedins, 3 för 2

Var med på en marknadsundersökning häromveckan. Wedins. Gruppdiskussion (med en synnerligen mysko diskussionsledare, saligt leende hela sessionen, eeeeh). Vi sågade dem totalt. Jobbigt!

Några sa dock att Wedins hade förändrats på sistone, så jag var ju tvungen att gå dit och kika. Och javisst! Mycket bättre! Samlade på mig säkert tio par skor att prova och gick därifrån med tre.

Lite dåligt samvete... nu HADE jag ju inga sommarskor direkt... och det BLEV tre par riktiga skor, helt i läder, för sammanlagt 1200, två par Don och Donna och ett par (de bruna) Wedins egna (snyggast av alla tycker jag!).

De svarta är tänkta som jobbskor och de vita var bara snygga sommarskor. De bruna blir nog årets all-roundskor!

Men jag är lite tveksam till två par kilklackar... känns lite kortsiktigt, tror inte att man kommer vilja ha det nästa år...

Måste nog kika om jag ska byta några i morgon men det är ju så svårt att byta... blir ju så kär i alla skor jag köpt jämt (har jag NÅGONSIN lämnat tillbaka ett par skor?)!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

ta 3 betala för 2 är alltid trevlig. Måste ta mig till Wedins och kika lite:)

söndag 7 maj 2006 kl. 10:44:00 CEST  

Skicka en kommentar

<< Home