onsdag, augusti 30, 2006

Shoppa: Eventide

Jag tycker att det är bara liiiite roligare med kläder från märken som inte alla känner till, än med hypade saker som springer runt på varenda fashionista på stan.

Dessutom tycker jag att det är mycket roligare med personliga, konstnärligt utformade modetidningar än det gamla vanliga. Nylon har länge varit en favorit.

Klädmärket Eventide Apparel är något nytt, i alla fall för mig! Fina kläder (i precis min stil!)

Och nätbutiken Le Train Bleu där man kan köpa kläderna (även här ifrån Sverige) uppfyller alla mina önskningar, med ovanliga, fina märken och en skickligt utförd konstnärlig touche på det hela, nästan som en riktigt bra modetidning... oooh la la, USA! Viva!

Fashionologie tipsade...

7 Comments:

Blogger Lina said...

sjukt bra tips....bra blogg för övrigt.

onsdag 30 augusti 2006 kl. 15:31:00 CEST  
Blogger Karin said...

Tack :-)
Gillade din med!

torsdag 31 augusti 2006 kl. 00:19:00 CEST  
Blogger julia said...

klackklubben.

men hemlis: jag undviker klackar för att jag har balansproblem och skräck för att bli längre.

torsdag 31 augusti 2006 kl. 20:46:00 CEST  
Blogger Karin said...

Julia: Klackklubben, jag är med! Det är skitsnyggt att vara lång ju!
Jag är en mudd mest, så, inga såna hämningar.
Ska själv öva på att vara mer elegant, mer välmatchad, mindre casual. Öva på att vara satc-snygg! Och våga lite mer knäppa accessoirer...

fredag 1 september 2006 kl. 00:09:00 CEST  
Anonymous Anonym said...

tack för tipset! riktigt snygga kläder, måste genast gå in och kolla...

lördag 2 september 2006 kl. 13:49:00 CEST  
Blogger Linda said...

Åh vilka fina kläder! Synd bara att de är så dyra.

måndag 4 september 2006 kl. 10:12:00 CEST  
Blogger Karin said...

Linda: Kolla rean! Där är de faktiskt nästan överkomliga... i övrigt drömma... (särskilt jag som måste köpa soffa).

tisdag 5 september 2006 kl. 11:11:00 CEST  

Skicka en kommentar

<< Home