torsdag, september 21, 2006

Garderobsinventering: Stövlar

Jo, alltså, jag blev ju utmanad, på uppmaning av någon anonym... Får ta det i bitar! So, here we go, stövlarna först.


Favoriterna, vänster till höger: Irregular Choice (hösten 2005) Vagabond (hösten 2005) Vagabond (våren 2006).
De första ville jag ha direkt men var alldeles för dyra egentligen, fast jag knep dem till halva priset sen, en sån tur! Älskar dem. Vagabonderna i mitten fick jag ställa mig på väntelista på, visste direkt att det var mitt höstinköp och blev inte glad när min storlek rök direkt... en butik hade tillräckligt kort väntelista för att skriva upp mig (sjukt). De ljusa Vagabonderna var ett refynd från i våras. Lagom mycket cowboy för mig, mer än så blir det inte!

Och de andra: Nilson (hösten 2004) Depeche (våren 2006) Scorette (hösten 2004)

Scoretterna är på upphällningen, spruckna i baksömmen och med lite glappiga klackar, men de är sköna som ett par tofflor så jag ska ha kvar dem lite till... De från Nilson har klackarna på tok för långt bak för att jag ska tycka om dem riktigt, men jag gillar spännet över tårna. Depecherna är extrastövlar i dålig kvalitet, inget bra hälgrepp och svåra att impregnera. Undvik det märket...

6 Comments:

Blogger Peter said...

Jag gillar dina stövlar. Fast det vet du ju redan...

söndag 24 september 2006 kl. 13:06:00 CEST  
Blogger Karin said...

Tack, love!
Snälla saker kan man aldrig få höra för många gånger ;-)!

söndag 24 september 2006 kl. 13:52:00 CEST  
Blogger Karin said...

Såg förresten ett par helt fantastiskt underbara stövlar på c/o Stockholm, Marc Jacobs, du skulle älska dem lika mycket som jag, tyvärr inte direkt gratis... VILL HA!
Och en dunjacka, Sportmax, på Åhléns City. Den med.
Ska vi inte starta en lotto-pool?

söndag 24 september 2006 kl. 13:54:00 CEST  
Anonymous Anonym said...

Du måste fixa linkarna till dina favoritaffärer. Om du försöker klicka på flera av de, blir det fel. Det är för att det är " och -- tecken i adresserna.

tisdag 26 september 2006 kl. 18:55:00 CEST  
Blogger Karin said...

Åh, trodde att jag hade kollat det, ska fixa genast! Om jag kan, lite dålig på html tyvärr...
Men försöka.

tisdag 26 september 2006 kl. 21:30:00 CEST  
Blogger Karin said...

Fixat! Tack för tipset :-)!

tisdag 26 september 2006 kl. 21:34:00 CEST  

Skicka en kommentar

<< Home