tisdag, september 05, 2006

Stilikon: Jennifer Lopez

Jag gillar faktiskt J-Lo. Jag gillar att hon vågar vara sig själv, bejaka sitt eget utseende. Och jag skulle föredra att överta hennes figur framför Victoria Silvestedts (eller hur det stavas) anytime, om jag måste välja.

Såna här bilder gör mig glad! Hon har så uppenbart inte tagit hjälp av samma stylist som alla andra. Och hon har vågat gå hela vägen. Uppfriskande. (Sen är jag alldeles säker på att inte alla gillar det...)

Och kläderna! Guld/silver-lurex! Puffärmar! Kortkort!
Inte för intet har jag en svart bolero med puffärmar och guldlurexinslag samt en vit kortärmad jacka med silverlurex (och puffärmar) hemma i garderoben. Och mitt favoritskärp någonsin är ett smalt silverfärgat läderskärp från 70-talet...

Puffärmar + ädelmetaller = extravagans med glimten i ögat, mera mera mera!

4 Comments:

Blogger Kine said...

Jag tycker det var too much, men hun är kul!

tisdag 5 september 2006 kl. 21:07:00 CEST  
Blogger Karin said...

Jopp, håller egentligen med. Det är too much. Galet.
Själv skulle jag ha haft svarta stövlar och skippat hatten, men det är nog faktiskt det jag gillar! Att det är så galet (men puffärmarna och guldsilvrigheten är underbara hur man än ser på det!).

tisdag 5 september 2006 kl. 21:50:00 CEST  
Blogger Lina said...

gillar inte hennes stil. men hon personifierar ändå ett okej ideal. som sagt hellre hennes kropp än victorias any day.

lördag 9 september 2006 kl. 10:40:00 CEST  
Blogger Karin said...

Lina: Ja, det är nåt åt det hållet jag menar.
Och är så less på alla karbonkopior.
Dessutom är jag en rumptjej, rumpan bör lyftas fram mer. Tror att J-Lo har gjort det lättare (finns nog lite mer såna kläder tack vare henne!).
Oooh, värsta öde jag kan tänka mig, att vakna en dag med helt platt rumpa... shrug!

måndag 11 september 2006 kl. 21:19:00 CEST  

Skicka en kommentar

<< Home