fredag, september 05, 2008

Nostalgi

En så alldeles fantastiskt inspirerande bild. Tror att jag har en ganska stor förkärlek för... nostalgi, gamla kläder, gamla bilder...
Ryggen på klänningen är så vacker! Kanske att jag ska sy en nyårsklänning med sån rygg (och inbyggd bh, är inget stort fan av bh-löshet, eller så får jag försöka hitta en med riktigt låg rygg...). Eller en sommarklänning till nästa år. Skulle göra den lite kortare då, mitt-på-vaden är tyvärr inte så smickrande för vanliga dödliga.
Och hela bilden. Vinden i hennes hår. Det torra gräset. Blicken mot havet i bakgrunden...
Lånade den av The Sartorialist som hittat den i en fotobok

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag håller med dig. Gammalt är bäst ;)

fredag 5 september 2008 kl. 11:51:00 CEST  

Skicka en kommentar

<< Home