onsdag, september 17, 2008

The pipe-battle

Har aldrig varit så himla förtjust i stuprörsbyxor. Alltså, det är helt fantastiskt snyggt på de som har en figur som Kate Moss, särskilt med höga klackar till. Som på den övre bilden.

Men jag som är ganska kort känner mig oftast rätt så stubbig och knubbig i stuprör. Särskilt om jag har platta skor till. Även om jag är smal.

Är därför så glad att vida ben har kommit tillbaka nu. Och dessutom tighta runt rumpa/låt, perfekt! Väldigt jag. Så för mig vinner de utsvängda jeansen slaget.

Tycker ändå att båda de här tjejerna bär upp sina respektive benvidder helt fantastiskt fint!

Blir sugen både på att använda stuprörsjeansen lite oftare (med killer-heels till, åh!) och på att piffa upp de mörka, vida jeansen (såna här) med en fräsch vit blus och ljus trench.

Och kanske tona håret rött på en gång...

Bilderna lånade jag från http://altamiranyc.blogspot.com/

Etiketter: