tisdag, oktober 28, 2008

Lite... skönt

Idag ser jag ut såhär. Ungefär. Hästsvans och allt. Ett ovanligt fall av att jag bara har på mig märkeskläder... (som dessutom enkelt hittades på nätet). Favoriter.

Kan behövas när regnet smattrar på fönsterbrädan och jag inte alls får gå ut, bli blöt och sen slinka in på ett café med en kopp med något varmt i händerna. Får bara sitta kvar inne, i halvdunklet, och lyssna på regndropparna.

Toppen är från Whyred, i den allra skönaste trikå man kan tänka sig, och små blanka knappar både i nacken och framme på bröstet.
Byxorna är mina näst mest älskade Citizens of Humanity, lyckosamt inköpta från USA när dollarn fortfarande var tokbillig. Sweet.

Sen har jag även med mig en helt vanlig men fin collegetröja från Whyred (inte på mig just nu dock) och en röd, tjock stickad sjal från - bam bam bam- : Whyred, över axlarna.

Åh. Har sån lust att leka, pyssla, vara kreativ...

(När jag tänker efter så har jag mormors fina gamla teddyfodrade vinterstövlar på fötterna och min cirka fem år gamla skepparkavaj från H&M hänger i hatthyllan, är alltså ganska vanlig i alla fall...)

Etiketter: ,