onsdag, juli 05, 2006

Testat: St Tropez Self Tan Remover

Bliss in a bottle? Nja, i teorin kanske. I verkligheten en något mer effektiv skrubbkräm ur flaska, med lite lite glitter i (vilket ju tilltalar den lilla prinsessan i en!).
Mina orange-brun-färgade handflator fick efter en stunds frenetiskt skrubbande en i alla fall något mer dämpad färg...
Men! Nästa gång jag använder min supereffektiva Clinique-mousse (BUS) ska jag använda den här på handflatorna direkt när jag är klar med insmörjningen. Tre omgångar tvål har nämligen inte räckt hittills.
Tror att den blir en hit trots att jag förväntade mig mer än vad den gav...
Cirka 300:- för 325ml (men jag fyndade min på halva priset, c/o Stockholm har sommarrea!)

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag tävttade inte händerna tillräckligt noga efter BUS-ning och fick också snyggt (?!) orange händer. Fick också om tips om en sådan remover, kanske var det den här :)

onsdag 5 juli 2006 kl. 15:07:00 CEST  
Blogger Peter said...

Du är duktig som jobbar... ;

torsdag 6 juli 2006 kl. 19:03:00 CEST  
Blogger Karin said...

Jaaa, ha ha, såååå duktig. Men snart jobbar jag inte på ett tag, UNDERBART!
Och igår drällde jag på F12 (efter yogan), & idag ska jag på DM på Stadion, så it's not all work men also play.
Semester skönt?

fredag 7 juli 2006 kl. 09:42:00 CEST  
Blogger Karin said...

m: Har hört att Model co har en remvover också, vet inte om den är bättre. Om du blev tipsad om den.
Har bus-at igen nu, och inga bruna handflator här, puh!

lördag 8 juli 2006 kl. 18:55:00 CEST  

Skicka en kommentar

<< Home