fredag, juni 16, 2006

Dofta: Flowerbomb

Jag har blivit kär i en doft. Igen!
Flowerbomb av Victor&Rolf (var bara tvungen att prova den när H&M tillkännagav sitt samarbete med dem, synergieffekten verkar funka!).
Helt fantastiskt god. Påminner om Chanel Chance men har en ton av någon exotisk blomma som jag har doftat på i något lyckligt ögonblick av livet... så måste det vara.
Den kommer nog att hamna i mitt parfymskåp vad det lider. Den här passionen verkar inte vara av övergående karaktär och just nu kan jag tacka min lyckliga stjärna att jag bor nära Åhléns city med dess härliga parfymavdelning... provar den rätt ofta alltså...

Bild från http://www.viktor-rolf-parfums.com

2 Comments:

Blogger Peter said...

Jag är ju som bekant sjukt svag för Chanel Chance. Men Flower bomben är nästan ännu bättre. Om det nu är möjligt... Go Buy! Och sen kan du se till att ha lite fler ärenden till mig!

fredag 16 juni 2006 kl. 16:35:00 CEST  
Blogger Karin said...

Annars är jag ganska lättfångad uppe på terrassen sisådär två gånger om dan... du får ta och masa dig upp dit lite oftare alltså!
Japp, Chanel Chance är underbar. Och Flower Bomb ännu bättre!

måndag 19 juni 2006 kl. 10:34:00 CEST  

Skicka en kommentar

<< Home