tisdag, juni 20, 2006

Shoppat: Röda skor

Hemma i skohyllan ligger ett par röda mockaskor. Underbara faktiskt...
Hade jag obegränsat med pengar/inga andra utgifter vore det ingen tvekan, keepers.
Nu funderar jag för fullt!
Röda skor är snyggt, frågan är hur mycket jag behöver dem.
Blev lite inspirerad av att se att både Kate Moss och Twiggy, två av mina stilikoner, är snygga i röda skor... och att Viktor &Rolf (mitten vänster) såväl som Oscar De La Renta (överst vänster och mitten höger) hade med dem på catwalken nyligen.
Mina från Zara uppe till höger... tror att jag behåller dem. Har som sagt aldrig lämnat igen ett par skor vad jag kan minnas (inte några oförglömliga skor i alla fall och det tror jag att de här är...)

4 Comments:

Blogger Peter said...

Behålla. Absolut. Och dom är snygga på.

Och alltså det där med att behöva är ju relativt. Din garderob är ju dessutom inte full ännu så det finns ju plats...

onsdag 21 juni 2006 kl. 12:03:00 CEST  
Blogger Karin said...

Håller med om begreppet "behöva"'s relativitet... åh, man behöver SÅ mycket mer när man är i stan än på landet, och i stan är man. Oftast.
Garderoben ska dessutom organiseras sjukt effektivt och snyggt. Var planen. Fast den är ju inte stor direkt.
Men jag behöver så mycket vitvaror och balkongmöbler också ju...

onsdag 21 juni 2006 kl. 15:51:00 CEST  
Anonymous Anonym said...

Röda skor piffar upp vilken outfit som helst. Jag älskar röda skor. Har ett par snygga på väg och ett par hemma ;)

onsdag 28 juni 2006 kl. 13:23:00 CEST  
Blogger Karin said...

De blev kvar!
Japp Ida, håller med, de lyser verkligen upp!
Fast jag har en liten intressekonflikt, älskar nämligen silver- och guldskärp (tunna ska de vara) och det funkar liksom inte med skorna... dock, skitsnyggt till svart eller vitt skärp! Jag får lägga band på mig och varva... :-)!

måndag 3 juli 2006 kl. 01:01:00 CEST  

Skicka en kommentar

<< Home